9 superleuke me-time momentjes!

Iedereen heeft wel eens nood aan wat rust in zijn leven. Daarom stelde ik een korte lijst op met mijn 9 favoriete me-time momentjes. Deze duren geen uren maar toch heb ik even de tijd gehad om mijn batterijen wat op te laden. Wat kan dit toch deugd doen! Houd het altijd in je achterhoofd dat jijzelf het ook waard bent om tijd voor vrij te maken. Het is soms gemakkelijk om deze momentjes aan de kant te schuiven maar geloof me het komt jezelf alleen maar ten goede.

i love me-time

Als ik alle ideetjes zou moeten opnoemen kan je uren blijven lezen daarom selecteerde ik mijn 9 leukste momentjes.
1. Neem een ontspannend bad waar je volledig kan verdwalen in je eigen gedachten. Je kan er ook altijd een glaasje wijn bijnemen om het moment helemaal af te maken.

bad nemen

2. Maak jezelf een heerlijke kop thee of koffie, leg een sfeer muziekje op en zet je in de zetel met een heerlijk boek waar je al zolang over praat. Ik vind het altijd zalig om een plaid op mij te hebben, dat maakt het nog wat gezelliger.
3. Verwen jezelf!
     – Leg een maskertje op je gezicht zodat je weer kan schitteren.
     – Lak je nagels
     – Maak jezelf helemaal op zoals jij het graag hebt.

sleek palet

4. Ga lekker shoppen in de solden. Spreek een limiet af voor jezelf zodat je achterna geen spijt hebt van je mooie koopjes.
5. Knuffel en speel wat met je huisdier. Jij hebt er deugd van want je krijgt veel liefde terug en je huisdier is blij door alle aandacht dat hij of zij krijgt.
6. Hou een echte vrouwenbabbel met vriendinnen waarbij je jou hart eens kan luchten. Dit kan zoveel deugd doen waardoor je het terug voor de volle 100% ziet zitten.
7. Ga een toertje wandelen op je eentje of met jouw hond. Zo kan je alles eens los laten en krijg je een heldere kijk op alles.

mooie lente dag

8. Neem je mp3 bij de hand en luister naar allerlei prachtige muziek en zonder je af van de hele wereld. Zo kan je echt volledig genieten van het moment.
9. Nestel je in de zetel en kijk naar een romantische film of een serie die je zo graag ziet.

Zo dit waren ze, wat gezellig zijn ze allemaal!
Probeer ze gerust uit en laat me weten hoe jij ze vond.
Wat zijn jou favoriete me-time momentjes?

Liefs Eline

Geef een reactie

